کتاب آموزش مبانی رایانه و برنامه‌ نویسی سی پلاس پلاس

کتاب آموزش مبانی رایانه و برنامه‌ نویسی سی پلاس پلاس

در خدمت شما دوستان عزیز هستیم با کتاب آموزش مبانی رایانه و برنامه‌ نویسی سی پلاس پلاس از وب سایت آموزش برنامه نویسی سورس باران.

کتاب آموزش مبانی رایانه و برنامه‌ نویسی سی پلاس پلاس

فصل اول: آشنایی با رایانه، الگوریتم و فلوچارت

  • انواع رايانه ها

  • سخت افزار و نرم افزار

  • پردازنده مرکزی

  • اجزای تشکیل دهنده رايانه

  • واحد ورودی

  • واحد حافظه

  • حافظه اصلی

  • حافظه کمکی

  • واحدهای اطلاعاتی و حافظه

  • واحد خروجی

  • انتقال اطلاعات و پیدايش شبکه

  • مراحل برنامه نويسی

  • الگوريتم چیست؟

  • تفکر الگوريتمیک

  • تعريف فلوچارت

  • ساختار تصمیم

  • ساختار حلقه

  • آرايه

  • الگوريتم فرعی

  • مسائل حل شده

  • سیستم اعداد دودويی

  • تمرين ها

فصل دوم: آشنایی با زبان سی پلاس پلاس

  • سطوح مختلف زبان های برنامه سازی

  • زبان های سطح پايین

  • زبان های سطح بالا

  • زبان های سطح میانی

  • ويژگی های زبان برنامه نويسی سی پلاس پلاس

  • آموزش زبان های برنامه نويسی

  • کلمات کلیدی

  • انواع داده ها

  • داده های اولیه

  • متغیر

  • ثابت ها

  • عملگرها

  • عملگرهای محاسباتی

  • عملگرهای رابطهای )مقايسهای )

  • عملگرهای ترکیبی

  • عملگرهای منطقی

  • عملگرهای خاص

  • اولويت عملگرها

  • تبديل نوع

  • ساختار برنامه سی پلاس پلاس

  • دستورات ورودی و خروجی

  • دستورات ورودی

  • دستورات خروجی

  • گرافیکی در سی پلاس پلاس

  • مسائل حل شده

  • مسائل حل شده در سايت

  • تمرين ها

فصل سوم: ساختار تصمیم و تکرار

  • ساختارهای تصمیم گیری در سی پلاس پلاس

  • ساختار تصمیم if در سی پلاس پلاس

  • ساختار  if تو در تو در سی پلاس پلاس

  • ساختار  switch در سی پلاس پلاس

  • ساختارهای تکرار در سی پلاس پلاس

  • ساختار تکرار for در سی پلاس پلاس

  • دستور break در سی پلاس پلاس

  • دستورcontinue در سی پلاس پلاس

  • ساختار while. در سی پلاس پلاس

  • ساختار تکرار do while در سی پلاس پلاس

  • مسائل حل شده

  • مسائل حل شده در سايت

  • تمرين ها

فصل چهارم: توابع در سی پلاس پلاس

  • انواع توابع در سی پلاس پلاس
  • توابعی که برنامه نويس می نويسد
  • نوشتن تابع در سی پلاس پلاس
  • فراخوانی تابع در سی پلاس پلاس
  • ارسال پارامترها در سی پلاس پلاس
  • ارسال پارامتر از طريق مقدار در سی پلاس پلاس
  • ارسال پارامتر از طريق ارجاع در سی پلاس پلاس
  • طول عمر و محدوده حضور متغیرها در سی پلاس پلاس
  • طول عمر متغیر در سی پلاس پلاس
  • محدوده حضور متغیر در سی پلاس پلاس
  • ارسال پارامتر از طريق ارجاع در سی پلاس پلاس
  • توابع inline در سی پلاس پلاس
  • چند ريختی توابع در سی پلاس پلاس
  • تعريف آرگومان های اختیاری با مقدار پیش فرض در سی پلاس پلاس
  • توابع بازگشتی در سی پلاس پلاس
  • معرفی چند تابع کتابخانه ای در سی پلاس پلاس
  • مسائل حل شده
  • مسائل حل شده در سايت
  • تمرين ها

فصل پنجم: آرایه ها، رشته ها و اشاره گرها در سی پلاس پلاس

  • آرايه های يک بعدی در سی پلاس پلاس

  • مقداردهی به عناصر آرايه در سی پلاس پلاس

  • مقداردهی به عناصر آرايه به صورت خانه های مجزا در سی پلاس پلاس

  • مقداردهی اولیه به آرايه در هنگام تعريف آن در سی پلاس پلاس

  • مقداردهی به عناصر آرايه با حلقه تکرار و شیء cin در سی پلاس پلاس

  • نمايش عناصر آرايه در سی پلاس پلاس

  • نمايش مقادير هر عنصر به صورت مجزا در سی پلاس پلاس

  • نمايش عناصر آرايه با حلقه تکرار در سی پلاس پلاس

  • تولید اعداد تصادفی در سی پلاس پلاس

  • مرتب سازی حبابی در سی پلاس پلاس

  • جستوجوی مقدار در آرايه در سی پلاس پلاس

  • جستوجوی خطی ترتیبی در سی پلاس پلاس

  • جستوجوی دودويی در سی پلاس پلاس

  • آرايه های دو بعدی در سی پلاس پلاس

  • تعريف آرايه دو بعدی در سی پلاس پلاس

  • مقداردهی به عناصر آرايه دو بعدی در سی پلاس پلاس

  • مقداردهی اولیه عناصر آرايه دو بعدی در سی پلاس پلاس

  • مقداردهی به عناصر آرايه دو بعدی باحلقه های تودرتو و شیء cin در سی پلاس پلاس

  • نمايش مقادير عناصر آرايه دوبعدی در سی پلاس پلاس

  • رشته ها در سی پلاس پلاس

  • مقداردهی به رشته ها در سی پلاس پلاس

  • توابع رشته ای در سی پلاس پلاس

  • تعريف آرايه ای از رشته ها در سی پلاس پلاس

  • مقداردهی به آرايه ای از رشته ها در سی پلاس پلاس

  • نمايش محتويات آرايه رشته ای در سی پلاس پلاس

  • اشاره گرها در سی پلاس پلاس

  • توابع و اشاره گرها در سی پلاس پلاس

  • اشاره گرها و آرايه ها در سی پلاس پلاس

  • تخصیص پويای حافظه در سی پلاس پلاس

  • مسائل حل شده

  • مسائل حل شده در سايت                       

  • تمرين ها

 

5/5 - (1 امتیاز)

راستی! برای دریافت مطالب جدید در کانال تلگرام یا پیج اینستاگرام سورس باران عضو شوید.

برچسب ها:

صابر بوستانی

داستان من با دنیای برنامه‌ نویسی آغاز شد، و در ادامه به عنوان یک توسعه‌ دهنده نرم‌ افزار، طراح وب سایت و متخصص سئو، مهارت ‌های تکنیکی و تحلیلی خودم رو پرورش دادم. علاقه م به دنیای مالی منو به سمت یادگیری ترید و معامله‌گری سوق داد. و در حال حاضر در برنامه نویسی و معامله گری ارز دیجیتال انجام میدم. از سال 96 سعی کردم معامله گری در کریپتو رو یاد بگیرم. ترید و معامله گری برام پر از چالش و شکست‌ های متعدد بود. اما هر شکست، درسی ارزشمند برام داشت و من رو به یک تریدر و معامله گر قوی‌ تر و هوشمندتر تبدیل کرد. با پشتکار و یادگیری مداوم، تونستم به موفقیت‌های قابل توجهی دست یابم و به معامله گری موفق تبدیل بشم. در اینجا بزرگترین تجربیات و مهمترین دانش خودم رو در اختیار شما قرار میدم تا در مدت زمان کوتاه تر و شکست های کمتر در این مسیر به موفقیت برسید.

آموزش انیمیشن‌ سازی دو بعدی با موهو – خلق انیمیشن‌ های خلاقانه شبیه دیرین دیرین
  • حجم فايل : 1.89 مگابایت
  • منبع : سورس باران
  • رمز فايل : www.sourcebaran.com
  • انتشار: ۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۸
دانلود با لینک مستقیم

دسته بندی موضوعات

آخرین محصولات فروشگاه

مشاهده همه

نظرات

بازخوردهای خود را برای ما ارسال کنید