دانلود Devart Entity Developer Professional v7.2.21

دانلود Devart Entity Developer Professional v7.2.21

در این مطلب دانلود Devart Entity Developer Professional v7.2.21 + پچ تضمینی را برای شما عزیزان قرار دادیم. Devart Entity Developer Professional 2024 یک ابزار ORM designer عالی برای framework های .NET ORM است که قابلیت تولید کد بسیار قدرتمندی دارد. این ابزار رویکردهای جدیدی را برای طراحی مدل های ORM ارائه می کند، بهره وری را بیشتر کرده و همچنین توسعه اپلیکیشن های database را تسهیل می کند. با استفاده از این ابزار می توانید data access layer خودتان را به صورت گرافیکی و با استفاده از drag & drop بسازید و بعد کد را به صورت خودکار تولید کنید. یا اینکه می توانید به سادگی یک مدل از یک database و بالعکس را ظرف مدت چند دقیقه ایجاد کنید.

Entity Developer ابزاری قدرتمند برای ADO.NET Entity Framework، Entity Framework Core، NHibernate، LinqConnect، Telerik Data Access و LINQ to SQL است. به کمک این ابزار می توانید ساخت data access layer‌ را خودکار کنید که این موضوع باعث می شود اشتباهات کمتری در کدها ایجاد شود. این ابزار امکان طراحی مدل برای .NET ORM‌ های مختلف را در یک interface واحد فراهم ساخته است و می توانید پشتیبانی برای تمام ORM ها را در یک ابزار داشته باشید. به کمک Entity Developer می توانید مدل های NHibernate را به صورت گرافیکی ویرایش کنید، XML، fluent، یا Loquacious mapping و configuration برای NHibernate 3 & 4 تولید کنید. همچنین قابلیت هایی که برای Entity Framework v1 – v6 در طراحی و تولید کد ارائه می شود بسیار بیشتر از EDM designer است. علاوه بر این ها Entity Developer برای کار با مدل های بزرگ بهینه شده است و سرعت کار را بسیار بالاتر می برد. فرآیند تولید کدها قابلیت customize زیادی دارد و کیفیت کدهای تولید شده بسیار بالاست. با استفاده از این ابزار می توانید data های موجود در source table ها را ببینید و ویرایش کنید. همچنین می توانید query‌ های LINQ، Entity SQL یا HQL را (بسته به ORM مورد استفاده) بدون نیاز به تمام کردن کار application اجرا کنید و مدل خودتان را در زمان طراحی تست کنید.

ویژگی های Devart Entity Developer Professional v7.2.21

ORM مخفف Object-Relational Mapping و یا Object Relationship Model، یک روش برنامه‌نویسی برای تبدیل مدل رابطه‌ای یک پایگاه داده به مدل شی‌گرا و برعکس می‌باشد؛ درواقع ORM‌ نقش یک مترجم را بین زبان برنامه‌نویسی و دیتابیس‌های رابطه‌ای ایفا می‌کند. ابزارها و نرم‌افزارهای مختلفی برای طراحی ORM وجود دارد که Devart Entity Developer یکی از آن‌هاست. این ابزار یک طراح قدرتمند ORM برای LinqConnect ،NHibernate ،ADO.NET Entity Framework و LINQ to SQL می‌باشد. روش‌ها و رویکردهای Model-First و Database-First برای تولید کد، در این ابزار قابل استفاده است؛ روش‌های جدید پیاده‌شده در این ابزار، ساده‌تر شدن و سرعت‌بخشیدن به عملیات ایجاد ORM را در پی داشته و امکان طراحی و توسعه‌ی انواع نرم‌افزارهای کاربردی مبتنی بر پایگاه‌های داده را فراهم کرده است.

  • پشتیبانی از بیشتر mapping ها برای تمام ORM های تحت پشتیبانی
  • ویرایشگرهای گرافیکی برای class ها، property ها و complex type ها
  • امکان ایجاد مدل از یک database و اعمال تغییرات database‌ روی مدل
  • پشتیبانی از روش model-first
  • سازگاری کامل با نرم افزار Visual Studio
  • طراحی مستقیم مدل در IDE
  • قابلیت refactoring بسیار قدرتمند
  • بهینه شده برای کار با مدل های بزرگ
  • اجرای query های LINQ، Entity SQL یا HQL
  • تولید کد به صورت template-based
  • امکان انتخاب از میان تعداد زیادی template های از پیش تعریف شده
  • پشتیبانی از template های custom
  • پشتیبانی از console application
  • و بسیاری موارد دیگر

شاید برایتان جذاب باشد :

دانلود کامپوننت CData Drivers for Act CRM v22.0.8326 + کد فعالسازی

دانلود CData Drivers for Amazon Athena v22.0.8326 + کد فعالسازی

دانلود پایگاه داده متن باز RavenDB Enterprise v5.4.5 + کرک

دانلود LLBLGen Pro v5.11.2 جهت طراحی لایه مدلینگ دیتابیس

5/5 - (2 امتیاز)

راستی! برای دریافت مطالب جدید در کانال تلگرام یا پیج اینستاگرام سورس باران عضو شوید.

بزرگترین و جدید ترین مجموعه آموزشی برنامه نویسی به زبان اصلی
دانلود با لینک مستقیم

دسته بندی موضوعات

آخرین محصولات فروشگاه

مشاهده همه

نظرات

بازخوردهای خود را برای ما ارسال کنید

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.